Rexair vinde Sistemul de Curăţat Rainbow numai Distribuitorilor Autorizaţi Independenţi,
care au experienţă în vânzarea directă la domiciliu. Întrucât Rexair nu-şi distribuie
produsul prin campanii de reclamă naţionale, cunoaşterea produsului se realizează
cu ajutorul eforturilor individuale ale miilor de “dealeri” în vânzare directă, care, prin
demonstraţii practice la domiciliu, stârnesc interesul pentru Sistemul de Curăţat
Rainbow în comunităţile lor locale. Distribuitorii Autorizaţi independenţi care lucrează
cu acei dealeri poartă responsabilitatea pentru distribuirea legală şi întreţinerea
Sistemelor de Curăţat Rainbow în mod direct prin proprii lor dealeri, sau în mod indirect
prin subdistribuitorii independenţi şi dealerii lor.
De asemenea, Rexair cere fi ecărui Distribuitor Autorizat să asigure asistenţa de
service, promptă şi de calitate prin reţeaua sa proprie de service sau prin atelierele
independente de service responsabile, în acele regiuni în care produsele lui Rexair se
vând prin intermediul subdistribuitorilor săi independenţi şi al dealerilor.
Nu pierdeţi numele şi adresa dealerului sau distribuitorului de la care aţi cumpărat
Sistemul de Curăţat Rainbow. Luaţi legătura cu el/ea pentru a cere un sfat privind
întreţinerea sistemului dumneavoastră de curăţat Rainbow, privind termenul de
garanţie, precum şi informaţii referitoare la atelierul de service cel mai apropiat.
Rexair este o companie extrem de exigentă în alegerea clienţilor săi direcţi, şi
anume a Distribuitorilor Autorizaţi. Rexair însă nu deţine acorduri sau relaţii legale cu
subdistribuitorii independenţi care-şi procură produsele direct sau indirect de la un
Distribuitor Autorizat, în schimb poate încerca să rezolve orice plângeri ale clienţilor
în legătură cu astfel de subdistribuitorii acţionând prin intermediul Distribuitorului
Autorizat responsabil. Politica lui Rexair este ca fi ecare Distribuitor Autorizat să-şi
asume răspunderea pentru acţiunile subdistribuitorilor independenţi care pot avea
drept consecinţă plângeri ale clienţilor.
Dacă aveţi vreo problemă sa Întrebare cu privire la cele expuse mai sus, mai întâi luaţi
legătura cu distribuitorul sau dealerul de la care aţi achiziţionat sistemul dumneavoastră
de curăţat Rainbow.
Dacă nu reuşiţi să luaţi legătura cu aceştia adresaţi-vă către Departamentul lui Rexair
pentru Deservirea Clienţilor la adresa indicată mai jos, menţionând Numărul de Serie
al sistemului dumneavoastră de curăţat Rainbow. Departamentul vă va comunica
imediat, numele, adresa şi numărul de telefon al Distribuitorului Autorizat responsabil
de regiunea dumneavoastră. Dacă consideraţi că nu aţi primit nici un ajutor de la
Distribuitorul dumneavoastră Autorizat, vă rugăm să ne contactaţi imediat. Fiecare
Distribuitor Autorizat cunoaşte răspunderile pe care le are.
Pentru orice informaţie sau asistenţă suplimentară scrieţi la:
Rexair, 50 W. Big Beaver Road, Suite 350, Troy, Michigan 48084 U.S.A.
(248) 643-7222 sau fax la (248) 643 7676. Puteţi vizita Web Site Rexair la
:
www.
RainbowSystem.com
Rexair, acordă doar Distribuitorilor săi Autorizaţi o garanţie scrisă de patru ani pentru
Bătătorul electric. Chiar dacă Rexair, ca fabricantul acestor produse, nu lucrează directa
cu consumatorul şi nu-i poate oferi garanţie scrisă, legea impune anumite obligaţii
tuturor fabricanţilor care sunt producători de articole de larg consum. Articolele nu avea
defecte şi în general trebuie să-şi satisfacă destinaţia. Aceste garanţii implicite pentru
desfacerea şi validarea produselor sunt respectate de către Rexair. De asemenea,
Rexair cere fi ecărui Distribuitor Autorizat să vândă produsul consumatorului cu propria
sa garanţie scrisă în baza garanţiei asigurate de Rexair.
Aveți nevoie de ajutor?
Aveți o întrebare despre Rainbow și răspunsul nu se află în manual? Puneți întrebarea aici. Furnizați o descriere clară și cuprinzătoare a problemei și a întrebării dvs. Cu cât problema și întrebarea dvs. sunt descrise mai bine, cu atât le va fi mai ușor celorlalți proprietari Rainbow să vă ofere un răspuns bun.
Numărul de întrebări: 0